lördag 25 juli 2009

Det är mycket nu...

Många tankar som flyger och far i mitt huvud... Tankar på sjukdomen dyker upp då och då. Har fått tid till lungläkaren på SÖS 11 sept, och veckan innan ska jag ta blodprover och ska även göra en lungröntgen. Är jätterädd för vad det ska visa. Går det åt rätt håll, eller fel...?

Sedan är det jobb som skapar mycket tankar. Vad ska jag göra när långtidsvikariatet på vårdcentralen är slut i augusti? Vill ju gärna plugga, men nu är det alldeles för sent att söka. Eventuellt kan jag försöka få en reservplats. Men vad ska jag plugga? Helst vårdlärare, men jag har även fått upp ögonen för distriktssköterskeyrket. Kanske den VUB:en vore nåt?? Ja, jag vet inte. Tänk om det fanns ett facit till livet så man direkt visste vad jag ska göra med sitt liv. Vad enkelt det vore.

Till sist väntar jag på att höra från socialstyrelsen med besked om vad som händer med skrivelsen vi var tvungna att göra om vårt arbete... Går de vidare eller läggs ärendet ner? Herregud, jag blir tokig på alla tankar.

Sedan är jag så trött så jag håller på att somna stående... Den som ändå fick sova en vecka i sträck! Gäääsp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar