tisdag 26 maj 2009

All vår väntan bliver lång, eller Försäkringskassan

Någon mer än jag som känner igen sig när man pratar om Försäkringskassan och säger: VÄNTAN! VAB:ade 5 dagar i februari och mars och jag väntar fortfarande på de pengarna!! Blir galen eftersom jag fick så dålig lön den här månaden (hade ju bara jobbat 6 dagar på Adecco i april som jag fick lön för, tur att jag har bra lön därifrån dock!). Räkningarna hopas och pengarna tryter. Morr!

Dessutom behöver dottern en ny mobil då hennes nuvarande håller på att paja helt och hållet. Var ska man få pengarna ifrån? Suck! Varför kan jag inte bli en rik och berömd författare?! ;-)

Måste ringa F-kassan och fråga om de somnat eller tappat bort papperen eller nå't (vilket ju inte skulle vara första gången!).

Såja, nu har jag avreagerat mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar