fredag 22 maj 2009

Baby P

Det här är ett fall som har berört mig så in i hjärteroten så jag får fysiskt ont i magen när jag tänker på den stackars lille pojken med det söta ansiktet och änglahåret. Fy f*n för sådana typer som hans mamma och styvpappa. Hur kan man bara misshandla ett 17 månaders barn till döds?? Och dessutom så grovt så det var rena tortyren för den lille oskyldige stackaren?!

OBS! Starkt inslag i länken så läs inte om du är känslig! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5203982.ab

Första gången jag läste om det här fallet så mådde jag så dåligt så jag blev deppig i flera veckor efteråt, hade svårt att sova och bara tänkte en massa tankar på hur den stackars pojken måste ha lidit. Nu hade jag fått lite distans till den här hemska historien, men nu revs allting upp igen när jag såg artikeln.

Rest in peace Baby P. Thinking of you and hoping that you are playing all day long with the other angels, because that´s what you are; an angel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar