onsdag 6 maj 2009

Tillbaka på gamla "brottsplatsen"

Hade inget uppdrag idag för min arbetsgivare, så jag hörde av mig igår till min gamla biträdande chef på den avdelning jag jobbade på St Göran. Hur många gånger har jag inte ångrat att jag slutade? Men vem visste att det skulle gå som det gick... (kan förklara mer en annan gång vad som hänt, orkar inte nu).

Kom alltså tillbaka till avdelningen idag, och det var ju precis så kul som jag kom ihåg. Personalen har jag saknat ihjäl mig efter och jag fick jobba ihop med flera av mina "älsklingar". Så kul! Jag vet att de vill ha mig tillbaka, men jag kan inte tänka mig att jobba nätter mer, så det blir nog inget med det. Tyvärr... Jag tog upp möjligheten att få jobba enbart dagtid måndag till fredag med min fd chef för ett tag sedan, men det föll inte i god jord. :-(

Nu funderar jag på att söka en KY-utbildning till hösten. Men vad ska jag göra fram tills dess?? Jag vet inte om jag kan vara kvar hos min nuvarande arbetsgivare, dels pga lönen (jobbar enbart timmar och det renderar inte i någon hög lön direkt), och dels för att det är så osäkert att vara uthyrningssyrra. Jag vet inte från ena dagen till den andra om jag har jobb... Jag kan inte planera någonting känns det som. Gillar inte det alls. Jag är en människa som måste ha kontroll över mitt liv.

Vad ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar