torsdag 21 maj 2009

Bonde söker fru

Äntligen! Nu ska åtta bönder söka fruar och makar igen. Egentligen är det ett så fånigt program, men jag kan inte låta bli att se det ändå. Måste ju liksom hålla sig uppdaterad med senaste skvallret så att säga. Vore man ung och singel kanske man skulle ha sökt om man hittade någon bonde att skicka till... Haha. Men årets upplagor var ju kanske inte mycket att hänga i julgranen. ;-)

Livet på landet lockar ju trots allt. Kan bli rätt less på att bo i stan. Trots att vi inte bor i stan, så bor vi ju ändå i närheten av den. Vi har en stor trafikerad gata alldeles nära som skitar ner och bullrar så in i vassen. För att göra det ytterligare lite jävligare så är det streetcar-tävlingar varje onsdag här utanför på Nynäsvägen. Då går det inte att vara utomhus för det bullrar något så grönj*vligt så man har lust att gå dit och smiska upp dem lite. Morr...

Om jag själv fick välja så skulle jag vilja bo i Sigtuna. Det är fint där. Men dyrt... Jag får väl vänta till jag pensionerat mig. Vilket ju inte är så långt borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar