torsdag 21 maj 2009

Ny mobil... del 2

Följetången kring min mobil fortsätter. Efter att 3 telefoner har stängt av sig helt oförklarligt så tyckte jag att det var nog. Jag gick tillbaka med den och bad att få häva köpet och få en ny av en annan modell. Vi kikade på lite olika telefoner och killen i butiken sade att just SonyE har haft lite problem med att telefonerna stänger av sig om man inte vill ha en modell som kostar ca 3000 kr. Lite för dyrt för min kassa, så vi tittade på andra märken i stället. Hittade en telefon som jag faktiskt varit lite intresserad av förut. En Nokia 5220 Xpress music. Fiiin!! Och hittills funkar den klanderfritt. Enda nackdelen är att lurarna som följer med har skruttigt ljud. Men man kan inte få allt. Nu har jag i alla fall en telefon som FUNGERAR. OCH den stänger inte av sig! Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar