fredag 8 maj 2009

Mer jobbfunderingar

Idag var jag på min "urgamla" avdelning som jag började jobba på för 11 år sedan. Ganska exakt 11 år sedan faktiskt. Började 11 maj-98. Varför kommer jag ihåg det datumet? Ingen aning. :-D

Det var så roligt att komma tillbaka och jobba med mina underbara arbetskamrater som jag har saknat så enormt under den här tiden sedan jag slutade. Jag slutade på St Göran i januari, men när jag kom till jobbet idag så kändes det bara som jag hade haft en lång semester. Vilken skum känsla. Men det kanske blir så när man jobbat där så länge och känner varje skrymsle på sjukhuset, man känner och känner till så många i personalen och saknar det varje dag.

Har som sagt ångrat mitt beslut många gånger, men samtidigt inte eftersom jag inte vill jobba nätter och helger. Mixed feelings indeed.

När ska jag veta vad jag vill? När jag är på randen till ättestupan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar